2013 m. vasario 16 d., šeštadienis

ish archyvo naxui

Aik tu nahui!!! 2012 07 29. ta diena kai per savo durnuma neapdairiai istryniau profile safe ish "SoR. Remake". ir pyzda mano profailui bei visiems achievementams (buvau atrakines visus characterius, daxuja extru ir cheatu). viskas nuejo nahui. tai is viso to apmaudo istryniau ir visa geima nahui. nes vistiek ten buvau pasiekes is principo viska ka norejeu pasiekt, atrakinau visus charus, ir norimus extras ir seip geimas jau buvo uzpises. galu gale turejeu 200000+ ingame valiutos, kurios nebeturejeu kur isleist. buvo viskas pasiekta ir nezaidziau beveik to game'o anyway. tai gal ir pohui kat istryneu.

beto, geimas ir sheip man neitin patiko. neoficialus remeikas. bybys zino kas ji ten dare (bomber games? wtf?), vos ne fanmade'as (nors vargu ar fanai suprogramuotu kazka is 80000 eiluciu). nekurie characteriai buvo overpowered, kiti tuo tarpu underpowered, jokio normalaus balanso, blet, o kaikurie characteriai ishvis neteisingai atkurti. o modifikuoto siuzeto isvis mano nuomone geriau buvo isvengt. ir seip neatspindejo originaliu geimu. galu gale zaidziau shita remeika tik is pagarbos originalams. taipkad nekazinka praradau. toliau lieku prie originalu.
 
jeigu kartais tep nutiko kat jus nesuprantat apie ka cia kalbama, tai ash jumis uztikrinu - jums ir nereikia to zinoti. pareiskimas skirtas kitai auditorijei anyway.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą