2012 m. rugpjūčio 24 d., penktadienis

kai supranti kur slypi tikroji laime



Prisimeniau staiga ir netiketai viena toke sena sena istorije, kure jums tuoi ir papasakosiu.

o prasidejo viskas dar kai ejeu i mokykla. buvau tuomet deshimtoi klasei. ir man buva 16 metu. mokiausi gerai, vienais deshimtukais ir uzsiiminejau sportu. daugeusei lengvaja atletika, buvau staeris, t.y. beigiojau vidutines distancijes. viskas sekesi puikiai, visi sake, kat as perspektyvus vaikas, kad is manes esa ishaugs stiprus, protingas ir pareigingas vyras.

deja, i mano gyvenima nelauktai atejo neganda! o gal tureciau, tai vadinti neapsakoma laime, nes nepaisant to, kad tai suzhlugde mano gyvenima, man tai buvo tikras rojus. pradejau as netiketai zaisti viena toki mmorpg geima. man tai buvo pirmoji mmo patirtis, nes iki tol zaisdavau tik single player. susikuriau savo pirmaji charakteri (veikeja). pasirinkau zmoniu rase ir Blademaster klase. tuomet viskas ir prasidejo. realiam gyvenime buvau tik eilinis moksleivis, taciau grizes namo, pasidares puodeli kavos ir atsisedes prie kompo as pasinerdavau i kita nuostabia realybe ir tapdavau kariu blademasteriu! buvau galingas karys ir kovojau su pasauli uzpludusiais padarais is kito pasaulio! sudares "squad'us" su kitais kariais, burtininkais ir elfais eidavau i sunkiausius zygius ir kaudavausi su monstrais, atlikdavau sudetingiausius questus. apie mano drasa, galia ir blessed shard'ais patobulintus equipmentus ir ashtru tarsi britva curved sworda sklido legendos! mano skill'ai ir stat build'as buvo neprilygstamas. buvau tobulas killer tipo damage dealeris. mano spindintys sharvai ir mano banguotas kardas buvo mano galios ir turtu irodymas! visi zinojo apie mane. netrukus patekau i viena prestizini guilda ir su savo guildmate'ais grindindavau Kaiburn'o pozemuose, kur nukauti monstrai metydavo Saphire of Heaven, kuriu pririnkdavom nors vezimu vezk ir susikraudavom milziniskus turtus, mat pastarieji buvo butina substancija compoud'inat 7 lygio sharvus, tad noob'ai ir visoki altai juos shluote nushluodavo nuo bazaro prekystalio. turejau visko - galios, pinigu ir patikimu draugu. tas zaidimas per pirmaji menesi mane tiesiog uzbure, itrauke tarsi juodoji skyle. tas zaidimas tuomet man buvo viskas! vos grizes namo is mokyklos sesdavau prie jo. nebereikejo nei sporto. pamaniau, kad tiek metu varius ne nuodeme ir pailset, atsistatyt ir nieko nenutiks jei praleisiu kazkiek treneruociu. deja, ish to uzhpisusio alternatyvaus zaidimo vadinamo gyvenimu man pradejo skambineti visoki mokytojai, treneriai ir seip dalbajobai ir aiskinti mano tevams, kad blet, matai, nebelankau treneruociu, neberuoshiu namu darbu ir kartais praleidineju pamokas, kad mano pazymiu vidurkis esa smuko per pus ir ,kad man esa staiga viskas pasidare neidomu. nu ir tevai blet man eme pisti prota, kad jeigu dar karta tokia xuinia, tai atims kompa!!

taigi, turejau blet sukandes dantis atkenteti tas visokes jobanas pamokas ir daryt uzpisancius namu darbus. taciau vistiek nuolat galvojau tik kaip greiciau atsisesti prie kompiuterio ir pasijungti i online.

deja mokslai man pradejo nebesisekti, prasidejo konfliktai su tevais, rezultatai sporte smigo ir seip visas gyvenimas tapo uzpisancia neidomybe. tas nuostabus geimas buvo vienintelis mano dziaugsmas, vienintele mano gyvenimo shviesa. ir jis buvo viskas kas man rupejo. dekui dievui netrukus baigesi ta supista 10 klase ir prasidejo vasaros atostogos!! baigiau 10 klase labai pusetinais pazymiais, tevai man smarkiai eilini karta atrashe pyzdy, bet nuleides galva ju paklausiau, o tada nuejes i savo kambari mintyse pasiunciau visa pasauli nahui ir pasijungiau savo geima. pirmaja vasaros atostogu savaite grindinau dienom ir naktim ir jau turejau sunkiai pasiekiama 74 lygi!!

tuomet, ta vasara ivyko tai ko as nesitikejeu.. savo geime netiketai susipazinau su viena mergina. ji buvo neispasakyto grozio mage. ji buvo jauna ir liekna tarsi alyvmedzio shakele, bet su dideliais papais ir sviesiai rudais plaukais. tobulai customizuota mergina su seksualiais mages apdarais. susitikom per viena questa, kurio negalejau padaryti vienas. tuomet ji man padejo. ji buvo neprilygstamas suport'as. ji buvo puiki heal'ere ir turejo geru buff'u, galejo daryti ir nebloga magic damage, taciau jai reikejo istvermingo kario priekinej linijoj, nes ji turejo labai mazai HP. pamate, kad esam puiki komanda pradejom daznai questinti ir grindinti kartu. as buvau jos siena, o ji buvo mano uznugaris. veliau susipazine geriau emem daznai snekuciuotis per world chata. po menesio draugystes vienas be kito jau nebegalejom. vos pasijunge i online nuo ankstaus ryto iki velios nakties grindindavom, questindavom ir chatindavom kartu. nuolat budavom kartu. mums nieko nebuvo neiveikiamo (ishskyrus viena assassina nickneimu "DieBitch", kuris nuolat mus camp'ino ir kill'ino, bet tai jau kita istorija).

ir viena grazia diena, nelauktai ir netiketai as pajutau jausmus savo shirdies gelmese! as pajutau nenumaldoma nora ja ishpis... ehem, as pajutau, kad esu jai neabejingas! as ja tiesiog isimylejau... mano shirdis imdavo plakti greiciau vos tik ja pamacius. tuomet ash kasdien bandziau ja prisijaukint. dovanojau jai ivaires dovanas, stengiausi atrodyti padorus ir tobulas vyras, bandziau priesh ja atrodyti tarsi visu merginu svajone. niekada nesikeikdavau prie jos ir leidau jai suprasti, kad ji man brangesne uz viska sitam bei kitam (esa realiam) pasaulyje. ir man sekesi, ji ishtiesu man atskleisdavo vis daugiau ivairiu detaliu ish savo asmeninio gyvenimo, net ir tokiu kokiu zinoti neturejau. maciau tolygu progresa ir supratau, kad mums nuo pat pradziu buvo lemta buti kartu! netrukus mano pastangos pasiteisino - ji pati man prisipazino, jog yra man neabejinga! tai buvo laimingiausia mano gyvenimo diena! supratau, kad man pavyko ja prisijaukinti!! tuomet pasiuliau jai vedybas zaidime ir ji sutiko! nueje pas vietini NPC susizadejome ir nusipirke atitinkamus itemus laukem dienos kuomet turejo ivykti mudvieju jungtuves!

taciau tuomet, likus vos dienai iki vedybu ivyko siaubinga neganda... ji manes paprashe savo facebook'o, kad galetu ten mane pasikviesti ant draugu. ash zinoma sutikau ir numeciau jai linka. ir ta pacia diena as gavau friend request'a su antraste, kad tai ji - mano suzadetine "CasterJem". as nedvejodamas comfirminau friend requesta ir tuomet as pamaciau tai... jos juotrauka... jos realaus snukio nuotrauka. nuejes i jos profili ir atsidares albuma varciau viena nuotrauka po kitos negaledamas patiketi savo akimis... man net apsvaigo galva ir akyse aptemo, per kuna staiga nuejo shiurpuliai, o skruostu nuriedejo ashara.. ji buvo neliekna, negrazi, neseksuali, neishvaizdi jobana karve.. nuotraukoje buvo matomas akivaizdus poodinis riebalu sluoksnis, ji tiesiog nebuvo pakankamai liekna, kad atitiktu mano standartus, kai tuo tarpu jos papai net nebuvo pakankamai dideli. tai buvo visiska prieshingybe tam kuo ji buvo geime.. negalejau patiketi, kad isimylejau toki zveri. ta akimirka mano vidinis pasaulis sugriuvo, apsiverte aukstyn kojom. as apsiverkiau... nebezinojau kas is tiesu yra kas, nebegalejau ilgiau pasitiketi zmonemis. tuomet zaidime nusiunciau jai PM'a, kad vestuves atsaukiamos ir tarp musu viskas baigta ir isejau i offline visai savaitei.

visa savaite verkiau. nesupratau kodel likimas man shitaip. "uz ka man shitaip", klausiau saves... kodel ji negalejo buti tokia kaip zaidime? kodel realybe turejo buti tokia ziauri? kodel po tokiu graziu charakteriu turejo slypeti tokia paprasta, niekuo neipatinga eiline mergina? kodel, o dieve, uz ka gi tu man sitaip? klausiau saves siu klausimu negaledamas suprasti, kodel likimas man atsiunte toki ziauru ishbandyma.. likimas tarsi pasityciojo ish manes..

po savaites offlaino grizau i geima. irashiau ta gyvuli i black lista, kad shi nebegaletu su manimi susisiekti, nes nebenorejau jos matyti. ir emiau tiesiog zaisti geima. atsiskyriau nuo visu ir grindinau vienas pasaulio pakrasty, mountain of chaos papedeje... jau turejau 86 lygi. taciau mano shirdis buvo sudauzyta. depresija mane uzliejo, kankinantis skausmas viduje mane kamavo, nebegalejau rasti ramybes.. tarsi vienintele shviesa mano gyvenime butu netiketai uzgesusi... praradau gyvenimo dziaugsma ir tiksla. nebenorejau gyventi. negana to, paziurejes i supista kalendoriu supratau, jog jau rugpjucio 29 diena, o tai reiske, jog netrukus vel prasides visas tas nelemtas supistas ir perpistas shudas vadinamas mokykla... tarsi problemu butu maza.

visas skausmas, pyktis ir nerimas susidejo i viena kruva ir as pajutau, kad manes sitam gyvenime jau niekas nebelaiko... as pajemiau peili, uzsirakinau vonioje ir svelniai priglaudes shalta plienini peili sau prie rieshu, mazdaug tose vietose kur ejo arterijos... su asharom akyse as nusprendziau viska pabaigti. karta ir visiems laikams...

********************************************************

LAUKITE TESINIO!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą