2012 m. rugpjūčio 4 d., šeštadienis

viena grazia vasara (V dalis)

WARNING: tai yra istorijos "viena grazia vasara" paskutinioji dalis. primygtinai rekomenduoju pradet skaityt sia kvapa gniauziancia epopeja nuo pirmosios dalies.

===============================================================

VIENA GRAZIA VASARA (V dalis)


...susirietes tupejau kamputyje. ziurejau i viena taska ir vos pastebimai, ritmiskai lingavau, kaip tikras psichinis ligonis. aiskiai supratau, kad man rauna stoga. ir aiskiai supratau, kad mano riba jau pasiekta ir pazadetojo ciuvako galiu nebesulaukti. taciau negaledamas nieko pakeist, galejau tik susitaikyt su likimu.. gyvent be savo geimo ir elfes vistiek nenorejau... atsikeles nusvyravau iki kompiuterio stalo ir pasijemes piestuka emiau ji drozti. ir sudroziau. tada pajemiau dar viena piestuka. ir sudroziau. tada sudroziau dar penkis piestukus, palikdamas tik trintukus ant galo. tada atejo Erika ir atrashe man pyzdy uz tai ka pridirbau ir liepe visas tas nuodrozas sushluot...
sushlaviau ir jau ejau ismest, kai staiga per langa pamaciau kieme ant suoliuko sedincia... savo elfe!! savo melynplauke gyvenimo shviesa!!! atsidares langa sokau is ketvirto auksto ir kritau i krumus, kuriuose apsidraskiau, apsidauziau ir apsijebashinau i tuos krumus, bet ishbrides is tu krumu pamaciau, kad mano elfe jau nuejo kazkur uz kampo. pamaciau tik jos melynu plauku sruoga. ir nepaisant to ,kad mano kaire koja buvo sulauzyta pasileidau begti. nubeges uz kampo emiau dairytis ir pamaciau ja troleibusu stotelei! slubuodamas begau link jos shaukdamas ja nickneimu "SkyDroit!! SkyDroit, wait for me!! it's me IcenDrak!!!", bet per miesto shurmuli ji manes negirdejo. netrukus stoteleje sustojo troleibusas ir atsidare jo durys. keleiviai islipo, o ji jau buvo beizengianti i ta nelemta troleibusa kuomet paskutine sekunde pribeges as ciupau ja uz rankos ir issitraukiau is to troleibuso! ir pasakiau jai "SkyDroit... it's me.." ir tuomet is arti ja pamates.. as pamaciau... kad ji buvo keleta dienu nesiskutes vyras... ta akimirka man net karsta pasidare.. man vos nesustojo shirdis.. negalejau patiketi savo akimis.... nukritau ant keliu ir ant viso jobano vilniaus uzrekiau "NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!"
ir ta akimirka as nubudau. nubudau is to koshmaro... shalia manes mieganti Erika kaip visuomet kelieniu skaudziai remesi man i kiaushus. visas prakaituotas islipau is lovos ir nuejau i virtuve uzgerti vandenio. paziurejes i laikrodi supratau, kad dar tik 5h nakties. grizau i lova, taciau uzmigti jau nebegalejau. galvojau apie savo geima ir elfe. tarsi butu praejusi visa amzinybe nuo to laiko kai  paskutini karta ja maciau. po keliu valandu nemigos pagaliau suskambo "budylnikas" keliantis mane ir Erika i darba. nes buvo jau pirmadienis. diena kuomet turejo ateiti pazadetasis chiuvakas. Erika kaip visuomet zvaliai issokusi is lovos pasake man keltis ir nuejo padaryti kavos. as drebanciomis rankomis emiau siekti savo mobiliojo telefono. pasiekes paskambinau savo virsininkui ir pasakiau jam, kad siandien i darba atvykti negalesiu, nes labai xujovai jauciuosi. jis akimirka supsichavo, kad  "joptvajemat', nu tai blet gi siandien tiek darbo turim, blet blet, nihuja nespesim dabar jobanywrot, kurva kurva nahui, negi tu nesupran....." ,bet veliau apsiramino ir susitaike su mintim, kad nebusiu. Erika man atnese kavos ir sumustiniu. isgeriau kava, o sumustinius palikau, kaip visada. jau buvau needes nuo penktadienio... apetito visiskai nebuvo. Erika paklause, kodel visdar nevalgau ir ar gerai jauciuosi. pasakiau jai, kad jauciuosi normalei ("puse bybio"), est nenoriu ir siandien neisiu i darba. ta durne man pasake nueit pas gydytoja ir ispyzdino i darba. i traku shundaktariu ambulatorija. o as likau namuose vienas kaip pirstas, kaip visada. uzmigt nebegalejau, bet is lovos keltis irgi nenorejau. pirma karta shiemet isijungiau jobana televizoriu ir pataikiau ant kazkokios tv3 shudlaides apie jau senei visus uzpisusi pedofilu skandala. kur esa kazkoki du piderastai tvirkino mergaite ir tada kazkoks pizdukas violetiniu betmeno kostiumu stojo kovot su blogiu ir viena is tu piderastu nushove ir po to paaiskejo, kad tas piderastas buvo garbus teisejas ir per visa lietuva ir net latvija nuaidejo dar negirdetas skandalas apie violetini kovotoja su blogiu, kuri veliau kazkur kazkas tyliai uzlenke. buvo taip neidomu, kad net apsivemiau. nubegau greit i toleta nahui ir nuvemiau kazkokiu juodu vandeniu blet, nes be vandens ir kavos jau trecia diena nieko nevartojau. grizau i kambari ir televizorius dar vis rode kazkoki neispasakyta shuda. issipildymo akcija ir besishypsantis nomedos snukis buvo paskutinis lasas mano kantrybes taureje, tad kuo skubiau isjungiau televizoriu, bandydamas ji ishsaugoti, nes kilo nenumaldomas noras tai ryzo kailio senai nudevetai televizijos baidyklei nomedai paleist i snuki distancini. susinervines nuo televizinio shudo pasijutau tik dar blogiau. pradejau drebet. uzejo kazkoks shaltkretis. tada staiga prisimeniau, kad gi siandien pirmadienis ir turi ateiti pazadetasis chiuvakas. normaliom aplinkybem jau buciau senei paskambines i interneto paslaugu klijentu aptarnavimo linija ir isvadines visus piderais ir kurvom liepciau staigiai pyzdint cia ir taisyt man supista interneta blet. taciau zinodamas ,kad ten dirba mano ir Erikos meiluze Ieva buvau priverstas tvardytis ir negalejau imtis siu veiksmu (gerai, kad Ieva praeita karta nesuprato, kad ten buvau as). tad galejau tik laukti...

praejo dar keletas valandu. gulejau susirietes, vos begaledamas prakvepuot. man buvo shalta, akyse buvo tamsu, skaudejo kiaushinius... pajudet nebegalejau. supratau jog tai mano gyvenimo saulelydis. atejo mano paskutinioji valanda... taciau tuomet kazkas nelauktai paskambino i duris. is paskutiniuju atsikeles nuropojau prie duru tikedamasis, kad galbut tai mano paskutinioji viltis - pazadetasis ciuvakas. atidariau duris... ir ten stovejo jis - svytintis pazadetasis ciuvakas! negaledamas sulaikyti asharu apkabinau ji ir pasakiau "nu kur tu taip ilgai?". jis mane atstume ir paklause "atsiprasau, bet ar cia jums dingo internetas?". ciupau ji uz rankos ir begte nusitempiau prie tos vietos kur dalbajobai bekasinedami buvo nupise mano interneto kabeli. parodziau jam kas nutiko ir jis issiemes irankius is savo cemudano mikliai emesi tvarkyti mano interneto kabeli. matydamas kaip svytintis pazadetasis ciuvakas tvarko mano interneta ir tuo paciu mano gyvenima, pajutau dideli palengvejima. jauciau kaip man po truputi sugrizta jegos ir noras gyventi. mano pshichine bukle stabilizavosi ir palengva atsikrausciau i prota. tuomet, stebedamas kaip pazadetasis ciuvakas rupestingai sujungia kiekviena nukirsta mano gyvenimo laideli, turejau laiko permastyti savo gyvenima, dar karta prisiminti ir suvokti gyvenimo prasme, visatos egzistavimo prasme bei savo gyvenimo tikslus ir siekius. ir tuomet, kai jau atrode, kad netrukus viskas pagaliau susitvarkys ir galesiu vel ramiai gyvent su trim savo gyvenimo meilem, ivyko nushvitimas. mano skaidriam kaip kristolas prote ivyko nushvitimas! as supratau tikraja tiesa! supratau, kad del visu mano gyvenime kadanors nutikusiu negandu visuomet kaltos buvo jos. moterys. jei tik atsiranda betkokios problemos vyro gyvenime uz ju visuomet slypi moterys. tai jos kaltos del visu vyro gyvenime ivykstanciu nelaimiu! tai jos yra tas saukstas deguto mano medaus statineje!! supratau, kad is pazinciu su jomis niekuomet neiseina nieko gero. ir nemaciau nei vienos menkiausios priezasties kodel vyrai apskritai turetu turet su jomis kazka bendro. juk vyrai ir moterys skiriasi kaip diena ir naktis ir ju niekas nesieja. shios dvi visiskai skirtingos lytys neturi jokiu bendru interesu!

ta diena as pasiunciau nachui Erika ir Ieva. o po to, pasijunges i savo geima, pasiunciau nachui ir savo graziaja elfe (a ji vistiek greiciausei buvo vyras...). nutraukiau betkokias sasajas su jomis.

po kurio laiko palikau ta buta Erikai ir grizau i savo tevu 'chata'. i savo kambari. ta ish kurio ir islindau. supratau, kad cia visuomet buvo mano tikrieji namai. namai, kuriuose vienintele moteris buvo mano mama. brolis apsidziauge, kad pagaliau grizau ir galesim vel geimint kartu. kaip senais gerais laikais. geimint nesiveliant i artimas pazintis su sexualiom elfem, kurios dazniausiai buna vyrai anapus kompiuterio!

negana to atradau nauja gyvenimo grozi - pradejau uzsiimineti kovos menais ir stiprinti savo kuna ir siela, kad daugiau nepapult i moteru zabangas. taippat pradejau mokytis magijos paslapciu ir isminties pas savo drauga kinu shamana, ishminciu Mururmaruzh pin Porormuruz. taippat ismokes proto pisimo meno bedirbdamas protpisoj, ishejau ish ten ir pradejau uzsiiminet individualia proto pisimo veikla pagal patenta. gyvenimas istiesu nushvito naujomis spalvomis. taciau svarbiausia yra tai, kad ta grazia vasara as supratau tikraja tiesa - moteris yra blogiausia kas tik gali nutikt vyro gyvenime.

taciau visos sitos istorijos moralas yra vienas - niekada nevaziuok su dviraciu i trakus. nes 99% atveju tai baigiasi skausminga kiaushu trauma....

**********************************************************************

ISTORIJOS PABAIGA, tesiniu nebebus. dekoju skaiciusiems. ir beje... istorija paremta tikrais faktais.


















Komentarų nėra:

Rašyti komentarą