2012 m. liepos 19 d., ketvirtadienis

keisti sapnai

turiu viena tokia labai sena ir rimta beda. niekada apie tai su niekuo nekalbejau, taciau nebegaliu ilgiau to laikyti savyje. tai yra keista net man paciam, taciau mazdaug paskutinius 15 metu vis sapnuoju keista ir labai baisu sapna. sapnuoju ji nuo neatmenamu laiku. nuo kokiu 9 metu. sapnas nuolat kartojasi. buna kad sapnuoju tai 4-5 kartus per savaite, o buna kad isvis menesi nesapnuoju to sapno, taciau jis anksciau ar veliau nuolat pasikartoja. zodziu as vis sapnuoju, kad mane gaudo kazkokia stora, baisi boba, kuri pagal ideja turi buti mano zmona. ir ji labai stora ir negrazi ir as vis begu ir begu nuo jos, o ji mane vis gaudo ir gaudo. ir as zinau, kad jeigu jau ji mane pagaus, tai uzguls mane su visais savo kilogramais ir as jau nebeistruksiu. sapnuose dazniausiai lipu i medi kuo greiciau, kad tik ji manes nepasiektu. bet ji tuomet krato medi, kad as nukrisciau. kartais sapnuoju, kad uzsoku ant kokionors kiosko ir tas zveris manes pasiekti nebegali, taciau jis susirango salia to kiosko ir kantriai laukia kol as nulipsiu. as saukiuosi pagalbos, taciau praeiviai tik ziuri ir nedrysta padeti. visuomet sapne nuo jos begdamas vis ziuriu aukstesniu vietu kur galeciau uzsokti, nes ji parkuro sugebejimais zinoma neapdvanota. karta sapnavau, kad istrigau kazkokiam pastate ir ji mane ten gaude, tai uzsibarikadavau kazkokiam kambaryje be langu ir ji lauzesi i vidu ir is nasru jai ejo putos ir as laikiau duru rankena kaip uz gyvybe, o ji plese ta rankena ir isivariusi su visa savo mase dauzydavo duris, bande islauzti. man tada tam kambaryje eme trukti oro. visuomet kai mane vejasi sapne ji skleidzia labai keistus ir nenusakomus garsus. karta sapnavau, kad ji mane visdelto pagavo ir uzgule su savo mase, tada emiau dusti. ir netik sapne emiau dusti, bet ir realybeje. nebegalejau ikvepti ir tik atsibudes sugebejau prakvepuoti, tarsi akmuo nuo manes butu nusirites. atsibudes iskritau is lovos ir pradejau giliai giliai kvepuot, kaip koks epilepsikas. brolis atsibudo nesuprato kas su manim darosi. ir rimtai negalejau prakvepuot kol neatsibudau, jeigu laiku nebuciau atsibudes buciau mires. siti kosmarai jau gerus 15 metu tesiasi. nezinau ar cia man i koki extrasensa kreiptis ar i parapsichologa? viena karta man kazkokia psichologe sake, kad cia gali buti priesmirtiniai prisiminimai is mano praeito gyvenimo ir kad iprasta psichoterapija ir hipnoze man padeti negali. :bijo: po vieno sios savaites sapno apskritai bijau eiti miegot.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą