2012 m. liepos 19 d., ketvirtadienis

prisipazystu...

,bet istikruju tai turiu tokia didelia rimta beda. esu trollis :( viskas prasidejo 2010, kuomet pradejau zaist toki savo laikais populiaru ir gera mmmorpg geima, kuris veliau buvo labai (atsiprasant) pasiktas del labai negeru update'u, su labai negeru kontentu. tada visi playeriai (kuriu per visus serverius buvo apie 13 mln.) suguzejo i to geimo forumus ir eme verkti, pykti ir trollint. as pasirinkau trollintojo role. ir ten buvo dauk kitu trolliu, kurie buvo dauk labiau patyre uz mane ir as galejau mokytis is profesionalu. deja GM'ai zaidimo nepataise ir jis liko supistas uztai prarado bemaz 2/3 playerbase'o, bet as ten dar tebeturiu acc ir tebeuzsuku, nors jau gan retai. bet stai nepernelyg seniausiai as to geimo forume, po mazdaug 1,5 metu intensyvaus trollinimo buvau uzbanintas (per amzius amen. galiu isilogint i geima, bet forumuose jau permabanas). tada pagalvojau, kad 'ot ne p.x.', nes man gi tik geimas svarbu, o ne forumas. bet veliau, po kurio laiko, pajutau nenumaldoma nora pasijungti i ta foruma ir dar uztrollint, taciau del bano jau nebegalejau to padaryt. ir tada pirma karta pajutau, kad be trollinimo man jau prasidedavo lomkes. jau reikejo uztrollint, kaip mano 'kaminui' kolegai uzsirukyt :nezino: nu ir ka.. ir nieko kito neliko, kaip jungtis i kitus forumus ir trollinti ten. ir jungdavausi pagrinde i lietuviskus forumus, versdavau troll materialus is to buvusio geimo forumo i lietuviu kalba ir copypastindavau. taciau paaiskejo, kad su tais lietuviskais forumais yra viena problema - jie visi arba negyvi (t.y. visiskai neaktyvus) arba labai gerai moderuojami ir priziurimi (kaip kad mano uztrolintas ir nekenciamas supermamu forumas, kuriame turiu jau 8 uzbanintus acc :(), ko pasekoje ejo banas po bano :( turejau netgi persikvalifikuot is "obvious troll" i "unobvious troll", kad isvengciau banu... na ir tas potraukis trollinti taip mane uzvalde, kad as jau nebegaliu kitaip. net labiausiai gerbiamam fightclubo forume negaliu susilaikyt kartas nuo karto neuztrollines, ipac pasitaikius progai :( once you become troll you'll always be one.. nebegaliu be "food'o", nors tu ka. nezinau, pripratau prie trollinimo ir dabar jau nebe as valdau troll'i savyje, bet jis valdo mane. nezinau, gal cia man uzsirasyt i koki anonimini trollintoju kluba, bandyt mest kazkaip (nors turbut nepades..). nezinau...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą