2012 m. liepos 20 d., penktadienis

viena grazia vasara (III dalis)

DEMESIO, tai yra trecioji pasakojimo "viena grazia vasara" dalis. primigtinai rekomenduoju pradeti skaityti nuo pirmosios dalies.

susirietes tupejau kamputyje. drebejau. nebezinojau ar dar tebesu gyvas ar jau mires. mano geimas.. ir mano elfe. nemaciau ju jau nuo vakar dienos ryto... Erika priejo ir pasiteiravo ar man viskas ok. pasakiau jai, kad man viskas ok. ji dar kart paklause ar tikrai viskas ok, nes ,sake, kad esu visas isbales ir nesveikai atrodantis. pasakiau jai, kad atsipistu ir eitu nachui nuo manes. ji apsizliumbe ir pabego. man jau viskas buvo pohui. vienintelis dalykas kuris teberupejo, tai buvo mano geimas ir mano elfe, kurios nemaciau nuo penktadienio ryto, joptararai... palengva pradejau kraustytis is proto.. pasijemiau laikrasty ir emiau ji letai plesyti tolygiom vienodo dydzio juostelem. nahuja tai dariau pats nesupratau.. po to kas septinta juostele pradejau lankstyt i maza gumuleli. po to kas trecia gumuleli pradejau det i lekste. tada ipyliau i ta lekste vandens ir ziurejau kaip popieriniai gumuleliai letai tirpsta vandenyje. tada pasijemiau degtuku dezute ir pradejau ant stalo delioti degtukus. kas penkta degtuka uzdegdavau ir merkdavau i ta lekste su vandeniu, kurioje tirpo gumuleliai. gavosi juodai baltas birzgalas, kuris man primine mano sena drauga, kinu shamana, isminciu Mururmaruzh pin Porormuruzh. suprates, kad rimtai kraustausi is proto nuskubejau tiesiai pas ji. nuskubejes pas ji viska jam papasakojau ir jis man pasiule prisest ir dave kazkokio nervus atpalaiduojancio viralo. tada jis pradejo deginti kazkokius keistus tarsi smilkalus ir murmeti sau po nosim kazka. tada atliko kazkokias keistas apeigas ir tada dvasios jam pasake atsakyma. pasirodo, kad kazkokitai dalbajobai, kasinedami griovius nupiso mano interneto kabeli! Mururmaruzh pasake tikslia vieta, kurioje yra pazeistas kabelis. as jam dar karta is visos shirdies padekojau ir nupyzdinau i padvala ir tame padvale susirades kastuva nupyzdinau i ta vieta kurioje pasak dvasiu buvo nukirstas kabelis. nuskubejes ten kasiau kaip isprotejes. ir radau nukirsta kabeli. preciziskai su izolecije suklijavau kiekviena laideli. viska uzhizoliavau ir nuskubejeu namo, tikedamasis, kad internetas bent dalinai veiks iki pirmadienio, kuomet ateis pazadetasis ciuvakas ir viska normalei sutvarkys. ir grizes namo as pamaciau, kad internetas dalinai veikia.. deja zaisti mmorpg geimo su tokiu internetu nebuvo imanoma, nes nuolat ivykdavo disconect'as. ryshys trukinejo ir internetas buvo labai letas, vos saitus uzkraudavo :(  taciau man pavyko savo elfei nusiusti PM ,kuriame viska paaiskinau, kad ji liautusi del manes nerimavusi, ir patikinau, kad pirmadieni tikrai busiu online. tada mane vel disconect'ino ir as visas apsiverkes atsiguliau i lova. verkiau. tada prisiminiau, kad Erika kazkur ispyzdino. paskambinau jai. ta atsiliepe visa apsizliumbus. as jos atsiprasiau uz tai ,kad pasiunciau ja nachui.  na, ji dar paissipisinejo siek tiek, mane durnium isvadino, bet atleido. paklausiau jos kur ji randasi ir ji man atsake, kad randasi trakuose pas savo meiluze drauge Ieva su kuria ji mane apgaudinejo. dar ji pasake, kad Ievai papasakojo apie mane ir ,kad Ieva noretu su manimi susipazinti ir pasiule man atlekti pas jas i trakus ir isgerti su jomis kavos. nu, kadangi geimo pazaist normalei vistiek negalejau, tai nusprendziau, kad blogiau nebus ir sedau ant dviracio (nes celikos teises gi buvau prapises) ir numyniau is vilniaus i trakus pas jas kavos gert...

na ir numynes iki traku susiradau jas dvi ir achujielinau. ogi pasirodo, kad ta Ieva buvo visai ne blondine, kaip Erika man sake. ji buvo juodaplauke. ir tada Erika man paaiskino, kad Ieva is prigimties yra sviesaus kailio, bet daznai nusidazo juodai, nes esa juoda spalva jai labiau tinka. na ir paziurejes i ja as nusprendziau, kad jai istiesu juoda spalva labai tinka, tad problemos nebeliko ir mes visi trys nuvarem i Ievos buta trakuose kavos gerti. ir begeriant kava Ieva papasakojo, kad penktadieni darbe jai paskambino i klientu aptarnavimo centra kazkoks neispasakytas dalbajobas ir pradejo visaip varyt, kad jam greiciau pataisytu interneta. sake isvadino Ieva kurva ir kitokiais negraziais zodziais ir sake jai, kad ji pyzdintu jam taisyt interneta. sake tas dalbajobas skambino du kartus ir buvo visiskai nesveikas... ... .............................................

*********************************************

laukite tesinio...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą