2012 m. liepos 20 d., penktadienis

viena grazia vasara (II dalis)

viena grazu savaitgali, po sunkios darbo savaites (daug smegenu teko ispist) uzgerem blet su broliu alaus ir sugalvojom nulekt i trakus prie ezero. kaip tarem taip ir padarem. uzsipirkom dar deze alaus ir sedau prie savo juodos kaip naktis, grazios, elegantiskos, greitos, vikrios ir tiuningovanos toyota celikos vairo. ir pisom i trakus, da trakuose i stajanke uzsukau isivareu ant antro begio ir pisau ant "ruchnyko" ir uzsinesem an drifto, pyzda kaip faina buvo, kai dejom zvengt :D poto tik paziurejom ar alaus bonkes nesuduzo :D bet deja mano didziai nelaimei sita huinia uzmate mentu ekipazas ir prirase man girtuma bei xuliganiska vairavima ir ateme teises :( nu i ka? pastaceu sava celika i garaza ir vairavau nebent per kompa geimuose. tai buvo sudinas gyvenimo periodas. tamsus mano gyvenimo laikai. tarsi buciau ikrites i duobe ir joje trunijes, uzuot ejes savo keliu. nekenciu kai tai nutinka. darbas irgi palaipsniui uzpiso. uzpiso landzioti po tuos vaniuscius vilniaus barakus. ten gyvena vieni prasciokai, apsileide, sutrunije ir purvini, kaip ir ju namai.. ir taip piso piso ir uzpiso man tas gyvenimas, nors pinigu ir turejeu :/  vieninteliai mano gyvenimo dziaugsmai tuo metu buvo vienas toks mmorpg geimas, kuri tuo metu zaidziau ir turejau ten lygy axujiena bei mano grazioji, seksualioji, Erika, saldi tarsi karsta rytmecio kava, kuria norisi pauostyti ir isgerti sedint prie kompo, kuria dar kartkartem papisdavau, bet irgi jau ji mane buvo uzpisusi. reikejo gyvenime kazko naujo... tarsi viso to butu negana manoji Erika pradejo vaiksciot na lieva. blet kazkaip labai jau ilgai ji pastovei uzsilaikydavo darbe, tai jai prireikdavo vis kurnors 'pas drauge' iseit ir t.t.

na, taip ir sedejau prie kompo ir zaidziau ta savo mmorpg, kaip koks narkashas, dienom ir naktim. negana to da ir leisdavau pinigus i ta geima, kad nusipirkti nihujienu equipmentu savo leveliui. buvau human warrior, killerio tipo damage dealer'is. ir kazkaip netiketai sutikau jauna grazia elfe. ji buvo clerike. jauna, grazi, liekna, melynais plaukais, tarsi shvytintis Van Kenobio lightsaber'is. ji mane uzbure, tiesiog pakerejo! ir jos heal'ai restauruodavo 3000 hp, o tai buvo 90% mano lifebar'o. su ja mirti buvo beveik neimanoma, o ir mirus ji galejo resurectint issaugodama beveik 4% experience penalty. vienas dalykas ka turejau daryti, tai ja saugoti, nes ji, kaip caster'e teturejo apie 1200 hp ir fizines atakos ja greitai nusluodavo nuo zemes pavirsiaus. taigi turejau buti jos siena, o ji buvo mano healere ir suportas. su ja galejau sekmingai kapoti 10 lygiu aukstesnius mob'us ir jos heal'as netgi neperimdavo nuo manes aggro. buvom puiki ir galinga komanda. ir netrukus musu questinimas ir grindinimas 'is reikalo' peraugo i malonia pazinti. valandu valandas chatindavom susede nuostabaus grozio 'lake of the plume' pakranteje. kartu pereidavom net sunkiausius savo lygio dungeon'us. ji visada buvo mano uznugaris ir ji ishgydydavo mano zaizdas po mushiu. ilgainiui viskas peraugo i abipusius jausmus. tarsi mums buvo lemta susitikti ir buti kartu. valandu valandas leisdavau su ja tame zaidime. realybe tarsi tapo visiskai nereiksminga, o tas geimas man atrode tarsi tikroji realybe, tarsi nuostabus ir stebuklingas gyvenimas, kuris mane itrauke kaip ir jos tobulai customizuotu akiu spindesys. zinojau jog visatai tik sapnas, taciau nubusti nenorejau, norejau amziams likti ten su ja. vienintele problema buvo tik ta, kad as buvau zmogus, o ji buvo elfe, tai musu rushis kaip ir nesiderino :( bet pohui, ivairove dar niekam nepakenke. jug negali visa gyvenima santykiaut tik su zmonem.

taigi kiekviena laisva savo gyvenimo minute skirdavau jai ir tam zaidimui. darbe galvodavau tik apie ja ir apie tai ka veiksiu grizes i online. netgi naktimis sapnuodavau ja... na ir viskas tekejo sava vaga, kol manoji Erika nepradejo pisti proto, kad per ilgai sedziu prie kompo ir ,matai, neskiriu laiko ir demesio jai. ir pradejo ji mane kaskart uzpisinet, kad eiciau nuo kompo, kol karta neistveres jai pasakiau "tai ka meiluzis neskiria tau pakankamai laiko ir demesio?! nori "demesio" tai vel nueik pas ta savo "drauge"! ". ir ta dura, supratusi, kad as viska zinau, apsizliumbe ir prisipazino man shokiruojanti dalyka. pasirodo mano Erika trauke ne tik vyrai, bet ir merginos ir ji mane apgaudinejo su kazkokia ten savo drauge Ieva is traku!!! ir ta Ieva, kaip veliau paaiskejo, buvo jauna, grazi, liekna ir seksuali blondine!! achujiec, pagalvojau as tuomet! ir ji pradejo verkt, atsiprasinet ir t.t. ,bet as jai pasakiau, "brangioji, viskas gerai. jeigu tau gerai ta ir man gerai. draugauk tu su ta savo Ieva, kaip draugavus. bet zek... kaip kita karta.. jus ten duosites... ... gal galeciau ir as ten tarp jusu isiterpt? :) "
na, ir ji sutiko, nusishypsojo ir sake pranes geras naujienas Ievai ir galesim ten tryse duotis kaip dideli. viskas gerai kas gerai baigesi, galima pagalvot. taciau neuzilgo manes lauke nelaime, kokios per gyvenima iki tol nesu patyres...

ogi kazkoki dalbajobai bekasinedami griovius nupiso mano interneto laida!!! ir grizes is darbo is pradziu nesupratau wtf. galvojau laikinas diskonectas, bet po keliu valandu pradejau panikuot. joptvajumat' pagalvojau as tuomet! paskambinau i interneto tiekeja, atsiliepe kazkokia jauna, grazi, seksuali, is balso tarsi juodaplauke operatore. juoda tarsi mano garaze trunijanti elegantiskoji celica. kai daviau as jai, blet, pizdiulei, isvadinau kurva ir pareikalavau tuchtuojau atnaujinti mano interneto tiekimo paslauga, uz kuria as ,blet, kas menesi moku po 60lt. arba siusiu juos nahui ir imsiu kita interneto tiekeja! tada ta jauna, grazi, seksuali, is balso tarsi juodaplauke operatore pasake man apsiramint, isvadino durnium ir isteriku ir pasake, kad atsius kazkoki ciuvaka, kuris paziures kame problemos ir dar parekomendavo man kreiptis i psichiatrus. as tada jai padekojau ir pradejau laukt to pazadetojo ciuvako. ejau is proto, negalejau nustygti vietoje. nezinojau ko griebtis. galvojau isprotesiu. kaip dalbajobas sedejau ir ziurejau i kompo ekrana, laukdamas kol atsiras internetas. po to ziopsojau pro langa laukdamas to pazadetojo ciuvako. pralaukiau 2 val, bet nieks neatejo. blet is to pykcio ir nusivylimo vel paskambinau tai jaunai, graziai, seksualiai, is balso tarsi juodaplaukei operatorei ir paklausiau kada blet ateis tas jobanas pazadetasis ciuvakas. ji man atsake, kad ciuvakas ateina tik darbo valandom, o dabar jau nebe darbo valandos, beto savaitgaliais ciuvakas irgi nedyrba, todel ciuvakas ateis tik pirmadieni. o tada buvo penktadienis!! vadinasi visas savaitgalis be interneto? be mano geimo ir grazuoles elfes? AIK TU NACHUI pagalvojau as tuomet!!! pasakiau jai, kad eitu ji nachui ir ,kad as nelauksiu iki pirmadienio, kol tas bybys ateis ir pasakiau, kad ji man pati tuojau pat pyzdintu cia ir taisytu supista interneta arba paduosiu ja i teisma ir prie to paties dar karta isvadinau ja kurva. ji man tuomet pasake, kad niekuo padet negali, patare man apsiraminti, isvadino mane nesveiku pridurku ir pasiunte mane nahui. supratau, kad manes laukia protu nesuvokiamas koshmaras - savaitgalis be interneto...

********************************

laukite tesinio...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą