2012 m. liepos 22 d., sekmadienis

patycios

taigi, nuo pat zalios jaunystes turejau viena toke rimta, didelia beda :( buvau as labai liesas. 17 metu buvau 190cm ir tesveriau 53 kg. tai buvo man labai sunkus gyvenimo laikotarpis. visi tyciojosi is manes. visi mano draugai pravardziavo mane dviraciu bei voru. budavo jie apie mane juokaudavo klausdami "kiek voratinkiu sianden nupynei?". as tada prie draugu juokdavausi ir vaidindavau kad man juokinga ir kad man poxui, bet istikruju man budavo labai skaudu kai jie sitaip juokaudavo. o viena grazia vasara as vaziavau su dviraciu ir sutikau savo sena vaikystes drauga, kurio nemaciau 7 metus. pasisveikinom, pradejom snekuciuotis ir jis tuomet man juokaudamas pasake, kad cituoju: "sunku atskirt kur baigiasi dviratis ir prasidedi tu hahahahahahahahahahahaha"... as tuomet irgi jam prie akiu nusizvengiau, bet sirdyje man buvo taip skaudu, kad vos sulaikiau asaras. nuo to laiko niekuomet daugiau nebevazineju su dviraciu... tuo metu buvau net pradejes mastyt, kad galbut butu geriau tiesiog palysti po traukiniu ir pabaigti visa ta kancia vadinama gyvenimu....

taciau viena diena mane nusviete paties dievo palaima. likimas mane suvede su metais vyresniu vietines kacelkes autoritetu. jis mane patikino, kad net is tokio shudino, jobano slieko kaip as jis gali padaryti zveri! nebeturejau ko prarast, todel padariau kaip jis sake ir uzsirasiau i ta jo kacelke. ir... vos po puses metu jau buvo pastebimi mazi gumbai po oda bicepso srity!! tai buvo nuostabu. net verkiau is dziaugsmo! kiekviena diena, po sunkiu treneruociu stodavau pries veidrodi, issirengdavau ir megindavau iziuret rezultatus!

praejo trys metai ir as jau buvau i zmogu panashus. bet to man neuzteko. supratau, kad galiu buti ne seip zmogus, bet zveris! kacelke mane tiesiog itrauke. tarsi liunas, tarsi juodoji skyle! praleisdavau joje po 6-7 val. tai man buvo visas gyvenimas ir viskas kas man rupejo! dar po metu jau sveriau 94kg ir atrodziau tikrai geriau uz eilini zmogena! taciau dar po pusmecio, stovedamas priesh veidrodi, pradejau pastebineti ivairius trukumus. is pradziu pastebejau, kad rankoms truksta mases. veliau, pamaniau, kad ir presas galetu buti ryskesnis. o po to pastebejau, kad isvis esu dar netoks jau ir zdaravas, koks noreciau ir galeciau buti. emiau kacelkei skirti visa savo laisva laika. sedejau ten dienom ir naktim. atiduodavau tam save visa. taciau rezultatai augo labai vangiai. tepriaugau varganus 4 kg. paklausiau savo draugo - vietinio kacelkes autoriteto, kame gi bybys, kodel per tiek laiko tepriaugau 4kg? jis man atsake, kad maisto, kuri vartoju man nebeuztenka masei pakelt. jis man parekomendavo kazkokius vitaminus, tokius rijamus, kaip antibiotikus, kurie pasak jo man turejo padet priaugti daugiau mases ir pakelt rezultatus! nusipirkau tu antibiotiku ir pradejau ryti po 4 kapsules i diena. ir jau netrukus perzengiau 100kg riba!! tai buvo svente!!

...taciau dar po kurio laiko, net pradejus gert po 8 kapsules i diena rezultatai vistiek stovejo vietoje.. vel kreipiausi i vietini kacelkes autoriteta ir jis man parekomendavo dar kazkokius kitokius antibiotikus, kurie turejo padet. pradejau gerti ir tuos ir vel rezultatai sove i prieki! tada paklausiau to paties vietinio kacelkes autoriteto gal jis zino dar kokiu stebuklingu xuiniu, kurios taip gerai veikia rezultatus. ir jis man dave visa sarasha ivairiu vitaminu, tableciu ir antibiotiku, kuriuos jis ir pats vartoja. as jam padekojau ir is kito vietinio kacelkes ciuvako prisipirkes tu visu vitaminu ir antibiotiku emiau juos visus vartoti. vos po puses metu jau sveriau 130kg ir tikrai buvau zveris! taciau atsistojes pries veidrodi pastebejau, kad man dar truksta mases krutines ir peciu srity...


kacialinausi toliau ir vartojau visus tuos preparatus, kaip ir anksciau, taciau kaskart atsistojes pries veidrodi as matydavau savyje vis daugiau ir daugiau trukumu :(  supratau, kad 130kg ne riba, ir uzsibreziau tiksla per sekanti pusmeti virsyti 140 kg. vel nuejau pas vietini kacelkes autoriteta patarimo ir jis tuomet man pasiule is jo nusipirkti kazkokia ten lasheline, kuri "nichujovai pisa ant mases". nupirkau nedvejodamas ir staciausi sau ta lasheline kazdien pries treneruote. o kuomet lasheline baigdavosi, nusipirkdavau nauja is vietinio kacelkes autoriteto. netrukus perzengiau 140kg. taciau, kai tik atsistodavau pries veidrodi vistiek matydavau viso labo vidutinioka, kuriam dar reikejo pakacialinti rankas, kojas ir nugara... supratau, kad tobulejimui ribu nera, todel nuvariau pas vietini kacelkes ciuvaka, kuris pardavinejo vitaminus ir nusipirkau is jo viska ka jis turejo. per diena sugerdavau apie 30 ivairiu tableciu ir antibiotiku, bei lasheline ir kacelkej sededavau po minimum 5 val per para, o savaitgaliais 12 val. per para! ir raumenys augo kaip ant mieliu!! netrukus perzengiau 155kg!! taciau tuomet pastebejau, kad mano raumenys nera toki kieti koki noreciau ,kad butu! nulekiau tiesiu taikymu pas vietini kacelkes autoriteta ir paklausiau patarimo - kaip gi padaryti raumenis kietesnius? jis man atsake, kad jo tevai, kurie gyvena kaime, kartais vistas uzlesina zvyru, kad ju kiausiniu lukstai butu kietesni. ir jis man rekomendavo uzvartoti smulkaus zvyro, kuris mano neprilygstama raumenu sluoksni pavers kietu tarsi gelezim! padekojau vietiniam kacelkes autoritetui ir tiesiu taikymu patraukiau i karjera, kuriame prisikasiau pora kibiru smulkaus zvyro ir parsinesiau namo. kas ryta nurydavau sauja smulkaus zvyro ir raumenys pastebimai kietejo.

...po kurio laiko, kai jau sveriau 157kg atsistojes pries veidrodi pastebejau, kad man kritiskai truksta mases krutines srity. kacialinausi, geriau vitaminus, kaip ir anksciau, bet niekas nepadejo... laimei internete, netycia pamaciau reklama, kad kazkoks daktaras atlieka krutines didinimo operacijas. paskambinau jam ir pasidomejau ta operacija. ir jis man sake, kad operacija yra visiskai saugi, esa jis pripisa i krutine silikono, ar tai makroflekso, dabar gerai neatsimenu, ir krutine tampa pastebimai didesne! labai susidomejau sia operacija ir pas ji uzsirashiau.

atvariau pas ji ta diena ant kurios buvau uzsirashes ir jus nepatikesit, ka jis man pasake... jis paklause ar as durnas ar seip jobnutas, nes esa as esu vyras, o ne boba, o jis esa tas operacijas atlieka tik boboms. achujiec, pagalvojau as tuomet!! pasakiau jam, kad nepistu proto ir darytu savo darba uz kuri as jam moku. "as moku, tu darai" pasakiau jam tuomet. nu ir tas kazlekas atliko man krutines didinimo operacija. buvau labai patenkintas ir tuo paciu uzsirasiau analogiskoms bicepso didinimo operacijoms. jis sake, kad tokiu nedaro, bet as tam durniui paaiskinau, kad darytu viska lygiai ta paty, tik ne krutinei, o bicepsui. uzsirasiau sekanciam ketvirtadieniui, butinai parashysiu kaip sekesi!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą