2012 m. liepos 19 d., ketvirtadienis

games and girlz

man daba baisi depresija, zinokit, ir negana to turiu viena didelia didelia beda, kuria reikia kazkaiptai spresti kadangi neturiu faceboook'o acccaunto, tai neturiu daugiau kur pasipasakoti isskyrus cia.

reiskia, tai prasidejo priesh.. kiek cia... eee.. nu pries 2 metus sakysim. tada pradejau zaisti viena toki mmorpg geima (nezinantiems trumpai paaaiskinsiu, kat tai toki geimai vadinami "Massive Multiplayer Online Role Playing Game", kur i viena plota suleidzia daug gyvu zaideju ,kurie ten visaip tarpusavyje "questina", level'inasi, draugauja, chat'ina, mushasi, pykstasi, mylisi, prekiauja, apgaudineja, scam'ina, spam'ina, camp'ina, kos'ina ir kaikurie leidzia ten tikrus pinigus, kad butu labai kieti, nes yra loxai realybeje. nu tuos geimus dazniausei ir zaidzia visoki noliferiai, kurie yra nevykeliai realiam gyvenime, tad issipisineja geimuose ir kietus rauna, bei visoki idiotai, malalietkai, amerikieciai, neisvaizdzios storos merginos, kurios slepiasi uz grazuoles 'characterio', nes niekas nemato kokios jos istikruju, bei visoki brudai malalietkai ten bando per online'a susirasti vaikina/mergina, nes jie bijo tai daryti realybeje. na ir tik labai retais atvejais tuos geimus zaidzia normalus zmones toki kaip as.), kurio pavadinimo negaliu rashyti, kadangi ji cia reklamuoti butu neadekvatu. bet tai savo laiku buvo populerus ir geras geimas (o savo laiku vienas geriausiu f2p mmorpg). nu ir ten as buvau human melee warrior, koks as paprastai bunu visuose rpg, nes man labiausei patinka buti boicu, o ne pasaku burtininku su sijonu. nu ir as ten geiminau, kaip visada su savo real life broliu, kuris irgi tokius geimus megsta ir beto ruko ir jis dazniausiai buna mage, nes visada warrior ir mage grupe per visus geimus buna labai galingas derinys.

nu ir zaidziau as ta geima ilgai, taciau tame zaidime as per viena questa karta patekau i "squad'a" su tokia viena mergina. tada viskas ir prasidejo. ji buvo jauna,grazi,isvaizdi,sexuali,gerai custom'izuota tideborn rases assassine, su dviem sexualiais peiliais (Evilstare Dual Daggers), o as taip mekstu peilius mmm mmmm mmmmmmmmm. nu ir mes tada su ja susipazinom. nu ir zaidem kartu, darem kvestus, turejom tea parties, pk parties ir t.t. ir netiketai as pajutau, kad mane uzliejo jausmai. ir tada veliau per viena kvesta ji man per chata prisipazino ,kad ir ja uzliejo jausmai. ir tada, po kurio laiko praleisto kartu, mes vienas be kito neissivaizdavom savo gyvenimo. tarsi buvo lemta mums per butent ta geima susitikt ir but kartu amzinai. tai buvo nepakartojama.

as tada apie nieka kita negalvodavau, tik kaip greiciau grizus is darbo pasijungt i ta geima ir buti su ja. ir sededavau tam geime dienom ir naktim ir buvau toks biski zombis, nes miegodavau tik tris val. per para, bet uztai turejau gan auksta leveli ir tais laikais PvP'eshkese dar buvau faktorius, nors beveik neleidau realiu babkiu ant pack'u. per ta laika as apie ja suzinojau daug idomiu dalyku, pvz jos megstamiausia spalva buvo zalia ir jos megstamiausias sportas buvo hokejus, ir jai buvo 23 metai ir ji studijavo kazkokiatai ten teorine astrofizika. nu ir as tai jaunai ,graziai, isvaizdiai, sexualiai, gerai custom'izuotai tideborn'u assassinei visada geime dovanodavau visokias dovaneles, kaipkad event item'us, equipmentus ir pan. taciau visai neseniai netiketai viena karta su tokiu savo draugu is to geimo ejau "dungeon'a" ir mes kalbejomes ir jis man pasake, kad ta mano jauna,grazi,isvaizdi,sexuali,gerai custom'izuota tidebornu assassine realybeje yra nepatraukli. as paklausiau is kur jis tai zino ir jis man pasake, kad jis mate jos nuotrauka kazkokiam socialiniam networke. bet as tada pamaniau, kad jis man tiesiog pavydi ir nesureiksminau jo paistalu. taciau visai neseniai, viena grazu, romantiska, sexualu penktadienio vakara mes su ja vel sedejom ir beprasmiskai bazarinom ir kalba nukrypo iki realybes ir mudu sugalvojom apsikeisti savo realiu snukiu nuotraukom. nu ir mes tada pasijungem i skypa ir as dar specialei per telefona nusifotkinau is kuo grazesnio rakurso ir dar be maikes ,kat matytusi visa mano neishpasakyta muskulatura ir nusiunciau jai per skype ta nuotrauka, o ji man atsiunte savaja. ir tuomet.. atidares jos nuotrauka as pamaciau... kad ji visai ne tokia kokia as ja issivaizdavau! net ne blondine.. ir kas baisiausia - ji buvo nepakankamai liekna, kad atitinktu mano standartus!!! mano vidinis pasaulis sugriuvo. visi mano lukesciai, viltys ir svajones zlugo. ateitis, kuria norejom susikurti sugriuvo ta grazu, romantiska, sexualu penktadienio vakara. tarsi likimas butu man netiketai spyres i pacia skaudziausia vieta (t.y. i kiausinius) ...nu kodel ji negalejo buti lieknesne ir blondine...

man uzejo depresija ir as net pradejau galvot kaip butu faina is savo rieshu pasileisti fontana... bet dabar man susidare dar keblesne situacija - kaip man jai graziai pasakyti, kad ji nuo manes atsipistu? nes as nebenoriu su ja bendraut, taciau nenoriu jos uzgaut. nezinau ka daba daryt kad ji nuo manes atsipistu.

va toke vat neispasakyta xuinia darosi...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą