2012 m. liepos 19 d., ketvirtadienis

viena grazia vasara (I dalis)



viena grazia 2012 metu vasara, ramu sauleta sestadieni isvariau pasivazineti su dviraciu. link traku. ten tokios grazios vietos, taip ramu, ezerai, gamta. o ir prie kompo tusciai sedet jau nusibodo. nu ir numyniau iki traku, prie tokio ezeriuko. ogi ziuriu, kad pakrantei maudosi jaunos grazios merginos!! lieknos ir blondines!! vo cia tai daaa, jug vasara! nu ka, nutariau as pries jas paissipisineti. kaip povas isskleidzia savo spindincia uodega, taip vyras puikuokasi pries patele su sava transporto priemone - grazia, galynga, tiuningovana mashina! bet as gi masinos tuo metu neturejau, o tik dvirati.. :( bet jug as nebuciau as, jeigu nerasciau iseities is padeties. nutariau pasipuikuoti su dviraciu ir parodyti, kokiu nixujovu triuku as moku. ir galvoju, va, prasileksiu pries jas be ranku, t.y. nelaikydamas vairo. jos achujielins tai pamaciusios! nu ir varau as pro jas be ranku an dviracio, ir blec kazkoks jobanas disbalansas mane sumete ir as pisausi priekiniu ratu i bordiura ir dejau su kiausais i dviracio rema! blet kai nukritau, kai pradejau voliotis, a skauda joptvajemat' ir kas visu blogiausia - merginos viska mato :(  raiciausi is skausmo it sliekas po kastuvu patekes. merginos pagalvojo kad man pyzda ir iskviete greitaja pagelba, ir atvaziavusi pagelba mane issiveze i balnyca. tai buvo epic fail. nu i guliu jau as toj traku balnycoj, kuri garseja sundaktariu neprofesionalumu ir nekompetencija ir tik staiga, nelauktai ir netiketai i mano palata izengia... jauna, grazi, liekna, seksuali sesele praktikante! negalejau atplest nuo jos akiu! ji buvo stulbinanti. maza, liekna, rudais plaukais ir trumpu sijonciku ir elegantiska, visai kaip mano katyte, kuria laikau namuose. isimylejau is pirmo zvilgsnio! ji priejo prie manes, paziurejo savo stebuklingom zaliom akutem ir paklause kaip jauciuosi. as blet uzsiparinau ir sakau "a? eee.. a.. nu gerai...", ji tada pasake kad turi mane apziuret, nu as sakau "gerai apziurek, seip man nieko baisaus, o kada paleisit namo?", ji pasake ,kad nezino ir paprase manes nusimaut kelnes, nes gi pasirodo ji turejo apziureti mano kiausus(!!). as tada jei sakau, "stooooop! panele, as atsisakau tokios apziuros, gal nereikia ^^, man viskas bus ok". nu ir as atsisakiau betkokiu apziuru ir gydymo, nes tikrai nenoriu ,kad man kazkas apziurinetu kiausus ir pasirases kazkokius popierius pisau is ten nahui is tos balnycos jobanos.. taciau praejo keleta dienu ir as vis negalejau pamirsti tos jaunos, grazios, seksualios seseles praktikantes. vis galvojau apie ja. galvojau "blet koks as durnas, kodel nepaklausiau, koks jos vardas, kiek jai metu ir koks jos tel. numeris?". ir po savaites, kita sestadieni nusprendziau, kad turiu dar karta ja pamatyt ir paimt jos telefono numeri. sedau ant dviracio ir vel patraukiau i trakus, trakuose isivariau ir pisau i bordiura ir kaip ir reikejo tiketis vel pisausi su kiausais i rema. vel nukritau, vel pradejau voliotis, ir vel mane isveze i balnyca. sundaktariu traku ambulatorija. ten vel guliu palatoje ir vel izengia ji... grazi kaip besileizdianti saule pajurio horizonte. ji paziurejo i mane ir pasake "klausyk arba tu ismok vaziuoti dviraciu arba nebesesk ant jo, nes tau geruoju nesibaigs", na as tada pasakiau, kad tai ivyko netycia, pazvengiau is saves ir pradejau ja kalbint. na o ji zinoma buvo labai maloni, kaip ir reikejo tiketis ir buvo nieko pries su manimi susipazint. suzinojau apie ja dauk dalyku, jos vardas buvo Erika, jai buvo 23 metai ir ji seip buvo is vilniaus, tik dirbo traku sundaktariu ambulatorijoj. ir ji dave man savo telefono numeri. tada sako, "gerai pereikim prie reikalu, reikia tave apziuret". na as vel atsisakiau, vel pasirasiau popiergalius ir vel is ten sjibalsia. nu ir tada po kurio laiko vis susirasinejom esamesais, bet nedrysau jos pakviest i pasimatyma. bet veliau as supratau, kad visai ne pasimatymo as norejau. as istiesu norejau ja ispist. nuejau pas savo pazystama senioka, kinu shamana Mururmaruzh Pin Porormuruzh. visuomet eidavau pas ji patarimo. nuejau ir papasakojau jam apie ta nepakartojama mergina kuria labai mylejau ir norejau ispist, bet nezinojau kaip tai padaryt. na ir jis man dave kazkoki maza buteliuka ir pasake "cia yra specialus aromatas, kuris mergas varo is proto. ji uzuodusios jos atsiduoda pirmam pasitaikiusiam vyrui. nors jis neskleidzia jokio uzuodziamo kvapo, bet tie cheminiai junginiai jas veikia kaip saldumynai vapsvas!". padekojau Mururmaruzh uz dovanas ir patarimus ir jau kita diena vel nulekiau i trakus ir eilini karta teshkiausi su kiausais i bordiura ir vel atsiduriu toj palatoi. ir vel ateina ji. elegantiska, kaip bitute, kaip zydinti ryskiaspalve pievos gele ,kuria norisi pauostyti ir per mobileka nufotkinti jos neispasakyta grozi. nu ir vel ji man dave pizdiulei, kad nemoku vaziuoti su dviraciu, taciau sykart leidau jai save apziureti. galvoju, raz vistiek prie to einam.. nu ir ji man uztepe kiausus su zelionke ir pakviete daktare - stora jobana karve, kuri paziurejus pasake, kad reikalingas kazkoks ten neuroterapinis gydymas ir sake, kad turesiu ten gulet balnycoi pora dienu, nebent vel pasirasysiu popierius, kad atsisakau, bet as tuomet jau ne atsisakiau. turejau su savimi ta stebuklinga tepala, taciau juo issitrinti negalejau, nes vdrug tuo metu prie manes "akazhytsa" kokia stora jobana karve. butu nekas. na ir pirma diena balnycoi man ten atliko kazkokius tyrimus, beje ta diena myzau krauju ir atejo vakaras. storos jobanos karves autobusais issivazinejo namo ir pries miega mane aplanke mano grazuole Erika, kuri palinkejo man labos nakties ir pasake kad turi vaziuot namo, bet as supratau jog tai mano proga ir paprasiau jos trumpam pasilikt ir isgerti su manimi kavos. na ji nusisypsojo ir lyg buvo nieko pries, bet pasake, kad nuo kavos neuzmigsiu. as jai atsakiau, kad xuinia, as visada pries miega geriu kava ir jos neisgeres negaliu uzmigt. na ir ji sutiko, bet sake, kad tik 15 min. na ir as jos paprasiau, kad gal ji galetu tuomet padaryti mums kavos, nes man kiausus skauda kada vaikstau. na ir ji nuvare padaryti du puodelius karstos, stiprios kavos (mmmmm). per ta laika as issitryniau tuo tepalu ir laukiau jos kaip zveris tykantis savo aukos. ir ji atejo, atnese 2 puodelius kavos. nu ir geriam kava ir as matau kad ji kazkaip nerimsta. kazkaip muistosi. kazkokia nesava, israudusi. sakau "tau viskas ok", sako "mhm viskas ok". supratau, kad tai mano vienintele nepakartojama proga. ir pasiuliau jai uzrakinti palatos duris. ji paklause "o kam", sakau taip nekaltai "ai, noriu pabuti su tavimi". ir ji uzrakino duris. ir tada as jai pasakiau, kad esu jai neabejingas. na ji biski uzsiparino, nezinojo ka atsakyti, bet veliau ji man prisipazino, kad ir ji man buvo neabejinga. tada as pasiuliau jai "nuotiky". "cia ir dabar, palatoi, bus ka prisiminti a? *mirkt, mirkt*" zinoma, betkuri normali mergina isizeistu isgirdusi toki pasiulyma, bet shamano Mururmaruzh tepaliukas turejo stebuklinga "atpalaiduojanti" efekta. ji dar lauzesi, atseit "baik tu, as negaliu darbo metu to daryt su pacijentais, mano profesine etika" ir bla bla bla, bet as atreziau, kad dabar jau ne darbo metas ir ,kad pochui ta etika ir pradejau ja laizyt ir ji nebegalejo pasiprieshinti ir toi palatos lovoi as ta nakty jau ja isrenges atpisau kaip uz tevyne.. na ir nuo to laiko tai buvo musu mazute "secret". veliau viskas visdelto issirutuliojo i artimus santykius. pradejome net gyventi kartu. vilniuje, susimetem ant nedidelio 2 kambariu buto (as tuomet gerai uzdirbinejau, nes dirbau imonej "UAB Protpisa" aukstalipiu. hermetizavom blokiniu namu siules. realiai tai suda malem konkretu, supisdavom protus klijentams, kad ce nuo to matai pelesiu nesusidarys ant sienu, siluma laiko ir t.t. o realiai tai ten tik tokiu sudu del vaizdo tas siules pamuzodavom, kad atrodytu, kad kazka darom ir paimdavom pinigus is tu dalbajobu. i dar suteikdavom 7 metu garantije, bet kas metus keisdavom firmos pavadinima, kad pasipyle skambuciai del broko eitu nahui ir valkatos isgirstu per telefona, kad tokios imones jau nebera. ipac vilniaus baraku gyventojai labai mego ta siuliu hermetizacija, ciuju neturejo kur lysnu pinigu det. i sikna galejo susikisti lysnus pinigus, daugiau naudos butu buve. ne viena vilniaus rajona taip ishermetizavom, o gal reiketu sakyt.. isprotpisavom?) ir gyvenome ten kartu. darniai ir graziai gyvenome, kol viena diena neivyko tai kas neturejo ivykt. mano zavingoji Erika kazkodel (bybis zino kas jai shove i galva) nustojo kontraceptines tabletes gert ir blet pastojo! vot eta to buvo pyzda! blet, as jai smarkiai atrasiau pyzdy ir pasakiau pyzdint darytis aborto, bet ji apsiverke ir pasake kad as jos nemyliu ir pan. nu as supratau, kad rekimai ir pykciai nieko neduos, tai jos atsiprasiau ir graziai paprasiau kad pyzdintu darytis aborto, bet ji sumale suda, ka ji matai sava vaika nezudys. achujiec pagalvojau as tuomet.. zinojau, kad negaliu leisti jai turet palikuoniu, nes nahui man jie reikalyngi, taigi blet tik sedi an sprando ir jokio tolko is ju blet. o kas visu baisiausia, juk mano grazioji, seksualioji Erikute isstoretu ir taptu negrazia, 'beremena', stora, vaniuscia, jobana karve! jau sito leisti as nebegalejau... nupyzdinau greit pas savo drauga, kinu shamana Mururmaruzh Pin Porormuruzh ir papasakojau jam viska ir jis man dave kazkokios stebuklingos atravos, kuria ilasinus slapcia i koki nors gerima ir ja po to tuom gerimu pavaisinus jai ivyktu persileidimas ir tas parazitas jos viduriuose nugaistu! dar karta padekojau Mururmaruzh, pasakiau, kad esu jam nepaprastai dekingas ir skolingas uz viska (kiek gero jis man padare..) ir grizau namo ir padariau savo meilei 'arbateles'. ir jau kita diena visi niestumo simptomai praejo. ji dar ten kazkatai verke, nerimavo, nesuprato kodel taip, nupyzdino i klinika ir ja patikrino, persviete ir diagnozavo, kad jai persileidimas, tai ji dar pora dienu zliumbe ir po to apsiramino. ir, kad daugiau mano graziame gyvenime tokiu xuiniu neivyktu as sedau ant dviracio, nulekiau i trakus ir pisau priekiniu ratu i bardiura ir pisausi su kiausais i dviracio rema ir sykart pisausi taip stipriai, kad truko kazkokiatai kraukagysle kiausuose ir nuo to laiko esu nebevaisingas, tad galiu saugiai pist savo Erika ir nesijaudint del pasekmiu bei pasalinio poveikio.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą